عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین تنهاها و آدرس loverose.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1106
:: کل نظرات : 37

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 28
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3142
:: بازدید ماه : 5345
:: بازدید سال : 12873
:: بازدید کلی : 171094

RSS

Powered By
loxblog.Com

روح . چن . جن . ارواح . شیطان . خدا . ترسناک

جمعه 17 مهر 1394 ساعت 11:2 | بازدید : 339 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )

واکنش به سقوط موشک ها در ایران؛ روسیه: همه موشک ها به سوریه رسید

 

ساعتی بعد از اعلام خبر سقوط برخی موشک‌های شلیک شده روسیه به مقصد سوریه در ایران، روسیه با رد این خبر اعلام کرد همه موشک‌های شلیک شده به هدف‌های‌شان در سوریه اصابت کرده‌اند.

ایگور کوناشنکف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: "هر چقدر حمله موشکی دقیق دیروز به تاسیسات دولت اسلامی در سوریه برای همکاران ما در پنتاگون و لانگلی ناراحت کننده و غیر منتظره بوده باشد، حقیقت این است که همه موشک های پرتاب شده از کشتی های ما به تمامی اهداف برخورد کرد."

مقر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در  "لانگلی" ایالت ویرجینیا است.

در همین رابطه، خبرگزاری روسی اسپوتنیک به نقل از یک منبع آگاه می‌گوید که وزارت دفاع ایران نیز این خبر را رد کرده و آن را "جنگ روانی" خوانده است.

سی‌ان‌ان روز پنجشنبه ۱۶ مهر به نقل از مقام های آمریکایی گزارش داد برخی از موشک‌های روسیه که از دریای خزر به سمت سوریه شلیک شد، در ایران سقوط کرده است.

سقوط دو "شی ناشناس" در آذربایجان شرقی و کردستان

پس از اعلام سقوط برخی از موشک‌های روسیه در ایران، خبر سقوط دو "شیء پرنده ناشناس" در دو استان ایران مورد توجه قرار گرفته است.

رسانه‌های محلی ایران روز چهارشنبه ۱۵ مهر گزارش دادند که دو شی پرنده در دو حادثه جداگانه در تکاب در استان آذربایجان شرقی و در سقز در استان کردستان سقوط کرده است.

به گزارش وبسایت محلی تخت‌نیوز، یک شی پرنده نا‌شناس در ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه در روستای قرقاپان شهرستان تکاب سقوط کرده و باعث زخمی شدن ۲ نفر شده است.

بنا بر این گزارش شدت انفجار حاصل از سقوط در حدی بود که باعث شکسته شدن بیشتر شیشه‌های خانه‌ها در منطقه شد.

ایرج ثقفی، فرماندار تکاب نیز با تایید این خبر به خبرگزاری ایرنا گفت که کارشناسی روی قطعاتی از لاشه شی سقوط کرده ادامه دارد. او عنوان کرده که "به طور قطع" نمی‌توان گفت که این شیء پرنده پهپاد بوده است.

در همان روز رسانه‌های محلی کردستان نیز از سقوط شی پرنده که ظاهرا پهپاد بوده، خبر داده‌اند. این حادثه در روستای طومارقامیش شهرستان سقز رخ داده و شاهدان محلی گفته‌اند که چند هواپیمای ایرانی در هنگام سقوط حضور داشته و "شاهد" و یا "عامل" سقوط بوده‌اند.

وبسایت کردپرس گزارش داده که شیء سقوط کرده در سقز یک پهپاد متعلق به نیروهای ایرانی بوده است.

روز چهارشنبه وزارت دفاع روسیه فیلمی را منتشر کرد که در آن مشخص بود موشک‌های کروز از ناوهای روسی در دریای خزر از آسمان چهار استان ایران و شمال عراق عبور کرده و به اهدافی در سوریه اصابت می‌کنند. اعلام این خبر با واکنش گسترده‌ای از سوی کاربران ایرانی در شبکه‌های مجازی مواجه شد و بخشی از مخاطبان وبسایت صدای آمریکا نیز در این باره اظهار نظر کردند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: