گرگنما


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین تنهاها و آدرس loverose.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1106
:: کل نظرات : 37

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 48
:: باردید دیروز : 233
:: بازدید هفته : 281
:: بازدید ماه : 5670
:: بازدید سال : 13198
:: بازدید کلی : 171419

RSS

Powered By
loxblog.Com

روح . چن . جن . ارواح . شیطان . خدا . ترسناک

گرگنما
جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 17:51 | بازدید : 762 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )

جهنم ... گرگنما

 


                             گرگنماها چه کسانی هستند؟        


پیدایش گرگنما ها در کشورهای اروپایی به قرون وسطی برمیگرددو بر عکس آنچه در افسانه ها و داستانها میخوانیم این شکل ظاهری انسانها نیست که تغییر میکند بلکه خلق و خوی انسانهاست که شبیه به گرگها میشود .اما در سالهای اخیر بنا به گفته ی افرادی که اظهار داشته اند گرگنماها را به چشم خود دیده اند تنها خلق و خوی انسانها تغییر نمیکند بلکه بدن و شکل ظاهری این افراد هم شبیه به گرگها میشود آنها معتقدند زمانی که ماه کامل است افرادی که گرگنما تلقی میشوند به جنگل رفته و به درون دایره ای که با آتش درست کرده اند میروند و مدتی به ماه خیره میشوند سپس بدن خود را با روغن مخصوص چرب کرده و به تدریج تغییر شکل داده و شبیه به گرگها میشوند.تا زمانی که نور خورشید به زمین نتابیده است آنها گرگنما باقی میمانند اما به محض طلوع خورشید و تابیدن اشعه خورشید به بدن آنها این افراد از شکل گرگنمایی بیرون آمده و دوباره به انسان تبدیل میشوند .در زمانی که آنها هنوز گرگنما هستند موجب اذیت و آزار انسانها میشوند .در صورتی که بزاق آنها از طریق گاز گرفتن وارد بدن شخصی شود او هم به گرگنما تبدیل میشود ودر زمان خاصی تغییر شکل میدهد.                

انسانهای گرگنما به این شکل تغییر شکل میابند که پنجه جایگزین ناخنهای آنها می‌شود و زوزه های وحشتناکی می‌کشند و به آغل گوسفندان حمله میکنند و آنها را می‌درند .در زمان های قدیم اعتقاد داشتند که اگر انسان درشب چهاردم ماه به ماه نگاه کند تبدیل به گرگنما میشود. در کتب قدیمی موثرترین راه تبدیل شدن به انسان گرگ نما ، برهنه غلتیدن برروی شنهای ساحل در زیر نور ماه شب چهارده است. اعتقاد به وجود انسان گرگنما می‌تواند از دو مورد منشا بگیرد 1)ممکن است بر اثر دیدن افراد گرگنمایی که دچار بیماری روانی هستند Lycanthrope به وجود امده باشد. 2)ممکن است بر اثر دیدن انسانهایی که با گرگها زندگی کردند و عادات آنها را فراگرفتند منشا گرفته شده باشد.گرچه بسیاری از افراد وجود گرگنماها را تکذیب میکنند و آنها را به افسانه ها و داستانها بر میگردانند اما برخی دیگر گرگنماها را قبول داشته و آنها را به چشم خود دیده اند.




|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: