عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین تنهاها و آدرس loverose.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1106
:: کل نظرات : 37

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 64
:: باردید دیروز : 233
:: بازدید هفته : 297
:: بازدید ماه : 5686
:: بازدید سال : 13214
:: بازدید کلی : 171435

RSS

Powered By
loxblog.Com

روح . چن . جن . ارواح . شیطان . خدا . ترسناک

چهار شنبه 9 مهر 1393 ساعت 18:32 | بازدید : 440 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )

 

تروریست‌های داعش هفت مرد و سه زن را در منطقه‌ای عمدتا کردنشین در شمال سوریه سر بریدند.
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز؛ تروریست‌های داعش هفت مرد و سه زن را در منطقه‌ای عمدتا کردنشین در شمال سوریه سر بریدند. 
 
رامی عبدالرحمن رئیس سازمان موسوم به دیده‌بان حقوق بشر سوریه گفت پنج جنگجوی کرد از جمله سه زن که علیه داعش می‌جنگیدند به همراه چهار عرب سوری روز سه‌شنبه بازداشت و در غرب شهر کوبانی سربریده شدند.
 
 شهر کردنشین کوبانی که نزدیک مرز ترکیه قرار دارد مدتهاست در محاصره داعش قرار گرفته است. 
 
به گفته رامی عبدالرحمن، یک فرد غیرنظامی نیز در میان قربانیان قرار داشت. وی این امر را بخشی از تلاش‌های داعش برای ایجاد رعب و وحشت در میان جنگجویان و ساکنان منطقه خواند و گفت: من نمی‌دانم چرا این افراد بازداشت شدند و به قتل رسیدند. تنها داعش علت آن را می‌داند. آنها می‌خواهند که مردم را بترسانند.
 
تروریست‌های داعش بارها اقدام به سربریدن جنگجویان گروه‌های مخالف خود و حتی غیرنظامیان در سوریه و عراق کرده‌اند. بریدن سر افراد معمولا در ملا عام صورت می‌گیرد تا این پیام منتقل شود که این گروه هیچگونه مخالفت مسلحانه یا غیرمسلحانه را بر نمی‌تابد. 
 
 

یک مسئول سازمان ملل اعلام کرد که اعضای گروه تروریستی داعش در جنایت جدیدی دست به کشتار آوارگان و کودکان سوری زده‌اند که به سمت ترکیه در حال فرار بودند.

به گزارش پایگاه اینترنتی محیط، «الیزابت بایرز»، سخنگوی برنامه جهانی غذا در مصاحبه با خبرنگاران آنان را در جریان دیدار خود با آوارگان سوری که از طریق مرزها به سمت ترکیه فرار کرده‌اند، قرار داد.

بایرز با اشاره به اوضاع بسیار بد آوارگان سوری اعلام کرد: شهروندان سوری به محض اطلاع از ورود داعش به محل سکونت‌شان خانه‌های خود را فوراً ترک کرده و به سمت ترکیه می‌گریزند.

این مسئول سازمان ملل تصریح کرد: داعش کودکان بعضی از خانواده‌های سوری را کشته و این مساله باعث شده که این خانواده‌ها به مراتب شرایطی بدتر از دیگر خانواده‌ها داشته باشند.

وی افزود که ترکیه برای تامین غذای آوارگانی که وارد این کشور شده‌اند درخواست کمک کرده و قرار است که هر چه سریعتر مخزن‌های غذا به این کشور وارد شود.

 

 

 
داعش خط قرمز ترکیه را به محاصره درآورد
پارلمان ترکیه دیروز به دولت این کشور مجوز داد تا در اقدام نظامی در عراق و سوریه مشارکت داشته باشد.
 
 

 به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، روزنامه الدیار نوشت: آرینچ جانشین نخست وزیر ترکیه با بیان اینکه داعش در حال پیشروی به منطقه سلیمان شاه در شمال سوریه است، افزود: این منطقه خط قرمز ترکیه بوده و نیروهای ارتش ترکیه در آنجا مسقر هستند.

 

این روزنامه لبنانی در ادامه نوشت: : پارلمان ترکیه دیروز به دولت این کشور اجازه داد تا در اقدام نظامی در عراق و سوریه مشارکت داشته باشد. تروریست‌ها در حال نزدیک شدن به قبر سلطان سلیمان یکی از پادشاهان دوره عثمانی در شمال سوریه شده اند که در صورت نزدیک تر شدن به این مزار، دولت ترکیه برای دفاع از این مکان اقدام نظامی خواهد کرد.

 

در این میان رهبران داعش از فرصت استفاده کردند و برای ایجاد اهرم فشار علیه ترکیه یک هزار جنگجو ارسال نمودند و این منطقه را  به محاصره کامل در آوردند.

 

سلیمان شاه بنیانگذار امپراتوری عثمانی است. مقبره وی در سوریه قرار گرفته و زمانی که سوریه مستعمره فرانسه بود تحت قراردادی میان عثمانی ها و فرانسه این منطقه شمالی جزئی از خاک عثمانی ها قرار گرفت.

 

 




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: