عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین تنهاها و آدرس loverose.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1106
:: کل نظرات : 37

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 37
:: باردید دیروز : 233
:: بازدید هفته : 270
:: بازدید ماه : 5659
:: بازدید سال : 13187
:: بازدید کلی : 171408

RSS

Powered By
loxblog.Com

روح . چن . جن . ارواح . شیطان . خدا . ترسناک

چهار شنبه 26 شهريور 1393 ساعت 13:3 | بازدید : 5149 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )



به گزارش "ایثار" سردار عبدالله اسکندری که در سال های گذشته مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس را بر عهده داشت همزمان با خجسته عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری (س) و مقدسات مسلمانان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

در پی تأیید خبر شهادت سردار "حاج عبدالله اسکندری" اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس ضمن عرض تسلیت به مناسبت این ضایعه بزرگ از عموم امت شهیدپرور و شریف و ولایتمدار و جامعه ایثارگری استان فارس جهت شرکت در مراسم بزرگداشت سردار رشید ولایی و جان‌نثار اسلام دعوت کرد.

مراسم بزرگداشت این سردار رشید اسلام ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز یکشنبه 11 خرداد در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) برگزار می‌شود.

شهید اسکندری پس از عمری جهاد در دوران دفاع مقدس و خدمت صادقانه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران سرانجام در دفاع از حرم حضرت زینب (س) شهد شیرین شهادت را از دست مولایش اباعبدالله الحسین (ع) نوش جان کرد.

امام جمعه شیراز ، استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس و فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در بیانیه ای مشترک شهادت سردار رشید اسلام حاج عبدالله اسکندری را به فرمانده کل قوا ، مردم و خانواده آن شهید تبریک و تسلیت گفتند.

در بخشی از این بیانیه آمده است : تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه همواره بیانگر تجلی و تأسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدا... الحسین (ع)است که در روز عاشورا فرمودند ˈیا حمایت کننده ای هست تا از حرم رسول خدا حمایت کند.

امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه و با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب (س) دفاع می نمایند و با شهادت خویش برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور بی سر خود را رقم می زنند.

آیت الله اسدالله ایمانی ، سید محمد احمدی، محمود پاکدل و غیب پرور در این بیانیه مشترک افزودند: مبارک باد این عطیه الهی به ایشان و تسلیت و تعزیت باد برفرمانده معظم کل قوا و خانواده مکرم و همرزمان این مجاهد سترگ.

93/03/22 16:14
 

سر بریده شده سردار رشید اسلام شهید حاج عبدالله اسکندری در سوریه

امیر سردار
نهایت بی مرامیه که سر اربابت روی نیزه باشه و سر تو روی بدنت
بعضی ها در زندگی اونقدر حسینی هستند که شهادت حسینی هم نصیبشون میشه.
سرت به نیزه سلامت، سلام ما برسان
سلام ما به شهیدان کربلا برسان
به چشمه ای که روان است کاسه آبی
به دست‌های برادر جدا جدا برسان
هنوز آتش گرمی است زیر خاکستر
حدیث خیمه ما را به ابرها برسان
سرت به نیزه سلامت، حدیث نی سر توست
بیا و سر مگو را به آشنا برسان
تمام خطبه خون را که از گلوی تو ریخت
به سوگنامه نویسان کربلا برسان
سردار رشید سپاه اسلام، شهید حاج عبدالله اسکندری که سال‌های دراز در آرزوی شهادت بود با حضور در حرم مطهر حضرت زینب(علیها السلام) و در کسوت مدافعان حرم آل‌الله جان خود را فدا و پس از عمری جهاد و خدمت صادقانه شهد شیرین شهادت را از دست مولایش ابا عبدالله‌الحسین (علیه السلام) نوش جان کرد.

شادی روح مطهرش صلوات

 

 شهید عبدالله اسکندری

 تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه همواره بیانگر تجلی و تأسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدا… الحسین (ع)است که در روز عاشورا فرمودند : هَل مِن ذابٍّ یَذُبُّ عَن حَرَمِ رَسُولِ الله(ص) ( آیا حمایت کننده ای هست تا از حرم رسول خدا حمایت کند ).

و امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه و با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب (س) دفاع می نمایند و با شهادت خویش برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور بی سر خود را رقم می زنند .

vj0t7yxe9vxxgkzlp3cj

جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ادامه به شهادت سردار حاج عبدالله اسكندري اشاره و اظهار كرد: ايشان در راه دفاع از حرمت حرم عقيله بني هاشم، حضرت زينب(س) به مولا و امام خود اقتدا و سر بر كف نهاد و صدق خود را اثبات كرد. سردار سلامي با بيان اينكه حيف بود كه لقب شهيد در كنار اسم حاج عبدالله ننشيند، مجاهدت هاي اين شهيد گرانقدر را يادآور شد و گفت: ايشان حتي بعد از بازنشستگي نيز از جهاد بازنشسته نشد و نشان داد كه پاسداري از اسلام بازنشستگي ندارد.

وي با اشاره به آشنايي با سردار اسكندري در عمليات والفجر8 در سال 64 خاطرنشان كرد: اخلاص، شرافت، روح آزادي و آزادگي طلبي، رفتار سليم، قلب سليم، سلامت نفس، آرامش، وقار، متانت مردانه، تبسم مومنانه و تواضع مقتدرانه از مختصات اساسي شخصيت بزرگ حاج عبدالله اسكندري بود.

جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تصريح اينكه شهيد اسكندري به تمام مقامات، درجات و مسئوليت هاي دنيوي كاملا بي اعتنا بود، يادآور شد: شهيد اسكندري دل دريايي، روح آسماني و صفاي باطن داشت؛ گاه رئيس ستاد تيپ بود و گاهي راننده تيپ؛ ايشان دوبار از مسئوليت عالي در تيپ 46 كناره گرفت و در خط مقدم راننده لودر و بولدزر شد.

سردار سلامي با بيان اينكه شخصيت متعالي لازم است كه انسان از حصار درجات و مسئوليت ها عبور كند و به خاطر خدا خود را نبيند، گفت: كار مهندسي رزم در جنگ، كار قوي ترين مرداني بود كه از عاشورا روح شجاعت، ايستادگي و مقاومت را الهام گرفتند و شهيد اسكندري نيز اين جنس بود و ذهنيت ما را نسبت به ياران امام حسين(ع) عينيت بخشيد.

وي ضمن تصريح اينكه سردار اسكندري شرف و افتخاري براي شيراز، ايران و اسلام شد، گفت: شهادت اين مرد ميدان جهاد في سبيل الله، يك ستاره درخشان و بي غروب ديگري را بر آسمان شيراز نشاند و صفحه تابناك ديگري از صدق وعده يك جامعه مجاهد را به تاريخ درخشان مقاومت ها و سلحشوري هاي استان فارس و شيراز اضافه كرد.

جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پايان تصريح كرد: طراوت شهادت سردار اسكندري، نشاط معنوي، روح شهادت، فداكاري و ايثار را در شيراز كه يكي از پايتخت هاي معنوي جامعه ما است، ايجاد كرد.

تصاویری از شهادت شیهد عبدالله اسکندری به دست تکفیری های وهابی :

sixA45JY_535

681002c73b1475ae223bd8a7ebe34522

تصویر قاتل شهید عبدالله اسکندی :

600263_636

فرآوری و تنظیم مطلب : سایت رهبران شیعه

به گزارش www.hajghasem.ir : ابوجعفر از فرماندهان گروه تروریستی “اجناد الشام” وعامل شهادت سردار شهید حاج عبدالله اسکندری از فرماندهان سپاه در سوریه و رییس سابق بنیاد شهید استان فارس در درگیریهای امروز در حاشیه شمالی شهر حماه سوریه به هلاکت رسید.

ابوجعفر از فرماندهان گروه تروریستی “اجناد الشام” وعامل شهادت سردار شهید حاج عبدالله اسکندری از فرماندهان سپاه در سوریه در درگیریهای امروز در حاشیه شمالی شهر حماه سوریه به هلاکت رسید.

وی همان کسی بود که سر مبارک شهید اسکندری را پس از شهادت از بدن جدا کرد و به آن هتاکی کرد. هلاکت این تروریست قاتل را به خانواده سردار شهید اسکندری تبریک عرض می نماییم.

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: