عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین تنهاها و آدرس loverose.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1106
:: کل نظرات : 37

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 160
:: بازدید هفته : 3118
:: بازدید ماه : 5321
:: بازدید سال : 12849
:: بازدید کلی : 171070

RSS

Powered By
loxblog.Com

روح . چن . جن . ارواح . شیطان . خدا . ترسناک

جمعه 19 شهريور 1395 ساعت 20:36 | بازدید : 297 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )

ارسال به دوستان

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه:
شهید طباطبایی مهر مرد میدان های سخت بود
سردار قاآنی گفت: شهید طباطبایی مهر در سخت ترین شرایط ماموریت های محوله را به بهترین نحو انجام میداد و به راستی وی مرد میدان های سخت بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی در اولین سالگرد شهادت سردار سرتیپ پاسدار شهید حاج سید حمید طباطبایی مهر که با حضور جمعی از فرماندهان و آحاد مردم شهید پرور در مسجد امام حسین مجتبی (ع) شهرک فجر برگزار شد با بیان اینکه جلسه یاد بود شهدا، جلسه عزت و سربلندی است گفت: در مجالس شهدا با پدیده زیبای شهادت مواجه ایم که چکیده مکتب تشیع است و باید تاکید کنیم که موضوع شهادت و وجود شهید در دوره انقلاب اسلامی به قوه خود حفظ شده است.

وی افزود: دلیل اینکه در مجالس یاد بود شهدا روضه خوانده می شود به این دلیل است که اتصال مکتب تشیع با شهادت یادآوری شود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: شهدا را باید به خاطر رشادتها، شهامت‌ها و اثرگذاری آنها در اعتلای نظام، امنیت کشور، پیشرفت انقلاب اسلامی و گسترش بیداری اسلامی تکریم کنیم و با مرور مولفه های شخصیتی آنها از شهدا برای خود الگو بسازیم.

وی به اشاره به شخصیت شهید طباطبایی مهر خاطر نشان کرد: شاید بصیرت ما نسبت به مولفه‌های شخصیتی شهید بزرگوار طباطبایی مهر به اندازه کافی نباشد ولی وقتی به پیشینه ایشان مراجعه می کنیم بنیادهای قدرتمند اعتقادی و شهادت طلبی را در ایشان مشاهده می کنیم.

سردار قاآنی گفت: شهید طباطبایی مهر بی وقفه کارهایی را که به وی سپرده می شد دنبال می‌کرد و البته این روحیه همه شهدای ما بود که با پشتکار امور محوله را به سرانجام برساند.

وی تصریح کرد: شهید طباطبایی مهر فردی فهیم بود که در سخت ترین شرایط کارها را به بهترین نحو انجام می‌داد و ماموریت های خود را تحت هر شرایطی به پیش می برد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: ما فرزندان و پاسداران انقلاب اسلامی که آرزوی قدم نهادن در راه شهدا را داریم وقتی به مولفه ها و خصایص شهدا اشاره می کنیم باید هم از فضایل شهدایی همچون طباطبایی مهر دست گرفته باشیم و هم تکلیف خود را روشن کنیم چرا که برای شهادت باید در راهی که آنها رفتند قدم بگذاریم.

سردار قاآنی با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی در جهان ادامه داد: ملت ما در دنیایی نابرابر به لطف خداوند و با رهنمودهای حضرت امام(ره) دست به انقلابی زد که هر روز بر گستره نفوذ آن در جهان افزوده می شود.

وی تصریح کرد: دشمنان در بدو پیروزی انقلاب اسلامی قصد داشتندجنگ را از درون خانه های ما آغاز کنند، فتنه‌های جدایی طلبانه و فتنه منافقین رابه راه انداختند و در نهایت جنگی 8 ساله را بر ما تحمیل کردند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: دنیا همه امکانات خود را در اختیار دشمن بعثی قرار داد تا ملت ما را به زانو در آورد ولی ما با قدرت مکتب و اعتقادمان به نبرد با آنها رفتیم و دشمن را شکست دادیم.

وی با بیان اینکه در جهان اسلام هر ملتی که خط مشی شهدای ما را انتخاب کرده عزتمند شده است گفت: مردم فلسطین قریب به 60 سال با صهیونیست‌ها مبارزه کردند ولی وقتی از خط مشی شهدای ما استفاده کردند قوی‌تر شده‌اند و توانستند ظرف جنگ 22 روزه صهیونیستها را که به مراتب نسبت به غرب قدرتمند شده بودند شکست دهند.

سردار قاآنی اظهار داشت: دشمن به دشمنی خود پایان نخواهد داد و این ما هستیم که باید با شناختی که از آنها داریم باروحیه شهادت طلبانه در برابرشان بیاستیم.

وی افزود: در 13 سال اخیر امریکایی‌ها مغرورانه دو جنگ افغانستان و عراق آغاز کردند ولی در هر دو جنگ شکست مفتضحانه ای خورده و به رغم اعلام هزینه‌های مالی سنگین و از دست دادن نفرات هیچ نتیجه ای به دست نیاوردند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در پایان تصریح کرد: شهدایی همچون طباطبایی مهر راه زندگی عزتمندانه را پیش روی ما قرار دادند و خون پاک آنها این مسیر را هم در داخل و هم در خارج از کشور تداوم خواهد بخشید و راه سربلندی زیستن را به دیگر مسلملنان نیز نشان خواهند داد.




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: