عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین تنهاها و آدرس loverose.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1106
:: کل نظرات : 37

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 36
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3150
:: بازدید ماه : 5353
:: بازدید سال : 12881
:: بازدید کلی : 171102

RSS

Powered By
loxblog.Com

روح . چن . جن . ارواح . شیطان . خدا . ترسناک

پنج شنبه 6 فروردين 1394 ساعت 16:8 | بازدید : 301 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )

بيانات قرآن كريم در باره انسانهاي غول پيكر قوم عاد


چند آیه آز قرآن کریم که مرتبط با این عنوان هستند:
و به آن قوم عاد تمکین و قوتی دادیم که شما را چنان ندادیم و با آنکه بر آنها چشم و گوش و قلب درک کننده قرار دادیم هیچ یک از آنها را از عذاب نرهانید... سوره احقاف ۲۶
ندیدی که خدای تو با قوم عاد چه کرد؟ قومی که دارای قامتهای ستون آسا بودند و نظیر آنها از لحاظ قدرت بدنی در هیچ جای دنیا خلق نشده بود. سوره فجر۶-۷-۸
ای پیامبر بگو در روی زمین گردش کنید و در عاقبت شوم آنان که آیات الهی را تکذیب کردند به دقت بنگرید... سوره انعام 11    


كشف مهم باستانشناسي سال 2004 در صحراي عربستان

در ۲۲ آوریل ۲۰۰۴ میلادی استخوانهای عظیم الجثه ی انسانهایی مربوط به هزاران سال پیش از زیر خاک بیرون آورده شد.  


این حادثه در صحرای ربع الخالی در کشور عربستان اتفاق افتاد.اطلاعات مربوط به آن توسط سازمان جاسوسی آمریکا C.I.A کاملا پاک شد و بعدها عکسهای گرفته شده را جعلی اعلام کردند.از خودتان بپرسید که چه لزومی دارد کشور عربستان به زور ناگهانی این اطلاعات را بیرون دهد و بعد آمریکا صحت آنها را انکار کند؟ این خودش دلیل بر واقعی بودن ماجراست. 

 


 

خوشبختانه هیچ محقق و باستانشناسی خریدار این دروغ نشد و چندین کتاب در این باره نوشته شد.وجود این مخلوفات در تمام اسطوره های ملل به چشم می خورد و مجسمه ها و کتیبه های بسیاری از آنها وجود دارد. 


  از تاریخ ژاپن گرفته تا اسطوره ی گرشاسب و رستم و از موجودات غول پیکر آمریکای لاتین گرفته تا قوم عاد که در قرآن یادآوری شده اند همگی یک داستان را حکایت می کنند.  

 


 

يكي از این اسکلتها توسط باستانشناسی به نام سلام الوی اهل ریاض یافت شد و سپس گروههای حفاری کل ناجیه را کندند و این عکسها از داخل هلیکوپتری از بالا گرفته شده است. 

 


صحرای ربع الخالی صحرایی بی آب و علف است که هیچ چیز در آن نمی روید و این کاملا با گفته ی قرآن تطابق می کند که قوم عاد توسط صیحه ای آسمانی (بر زمین افتادند و مردند)
آیه نظیر آنها از لحاظ قدرت بدنی در هیچ جای دنیا خلق نشده بود.] سوره فجر۶-۷- ۸
 


استخوان فسيل انسان غول پيكر به طول حدود 150 سانتيمتر كه در اكتشافات در منطقه زيستگاه قوم عاد بدست آمده است با قامت يك انسان امروزي 180 سانتيمتري مقايسه ميشود . اين تصوير و تصوير زيرين مربوط به انسان 47 اينچي ميباشد.  


 

 

اما بدن قوی آنان که مثل تنه درخت خرمای کنده شده بوده از این ایه می فهمیم که منظره افتادن آنان بر زمین هنگام عذاب توصیف شده است  


کانهم اعجاز نخل منقعر =گویا تنه های نخلی بودند که ریشه کن شده اند
علامه مجلسی در حیوات القلوب ج 2 درشتی بدن قوم عاد را متذکر شده در ص 101
  که خیلی بیشتر از این که در عکس دیده می شود نقل کرده است. 


 

قوم عاد و كاخهاي سنگي عظيم  در منطقه اردن 

ساختمانهای انان در منطقه اردن پیدا شده که دل کوه را تراشیده اند و خانه هایی درست کرده اند که تا الان موجود است و چشمها را خیره می نماید. 

 


و ياد كنيد كه شما را پس از قوم عاد جانشين قرار داد و در اين سرزمين جاي داد كه در بخشهاي هموار و هامونش قصرهايي مي ساختيد و از كوهها خانه هايي مي تراشيديد پس نعمت هاي الهي را ياد كنيد و در اين سرزمين فتنه و فساد برپا نكنيد(اعراف)  



 

البته تراشیدن سنگها و ستونها در دل کوه مال قوم عاد است و ثمود هم خانه هایی از کوه ماهرانه و سرمستانه می تراشیدند. 



  ارم ذات العماد الذی لم یخلق مثلها فی البلاد = این مربوط به قوم عاد است 

قـوم عاد ونابودي آنها  باطوفان باد ( باد صَـرصَـر )

« و امّا عاد با باد سرکشی که از بالا می آمد نابود کرده شدند ـــ آنرا 7 شب و 8 روز بر آنها مسلط نمود که آنها را درمانده کند. مردم را در آن شب و روزها می ديدی که می افتاده و می مردند، گوئی بيخ و بن توخالی نخل می بودند». ( قرآن سوره حاقه 6-7 )

قوم عاد در منطقه ربع الخالی شبه جزیره عربستان زندگی می کرده اند و بنابر توصيفاتی که قرآن از آنها می کند، مردم تنومند و پر هيبت بوده اند، تخته سنگ را جابجا می کرده اند، ابر قدرت بوده اند، ثروتهای حيوانی و دامی و انسانی و کشاورزی برای اولين بار در تاريخ در بين اين قوم جمع شده بوده است. و در معماری شهرسازی و سد سازی نمونه نداشته اند. يکی از موارد منفی آنها اين بوده که ديگران را تحت تسلط خود در می آورده اند و هيچگونه رحمی به آنها نمی کرده اند.  شعراء 130: وَإِذَا بَطَشْتُمْ بَطَشْتُمْ جَبَّارِينَ = و وقتی متسلط می شويد به کسی رحمی نمی کنيد.  


پيامـبـرِ آنـهـا مجازات خدا را به آنها هشدار می داده، و آنها از جمله: دانش و هنر خود را به رخ وی می کشيده اند، و همينطور به او  می گفته اند: از ما قوی تر چه کسی است؟

نکته مورد نظر ما در آيه اين است که باد سرکشی که از بالا می آيد چطور در ظرف 7 شب و هشت روز مردم را می کشد؟

هوا در ارتفاعات بالای جوی خيلی از هوای زمين سردتر است. در ارتفاع 15 کيلومتری دمای هوا تقريبا 75 درجه زير صفر است. و سردترين دما در ارتفاع بين 50 تا 80 کيلومتری است که تقريباً 160 درجه زير صفر است.

 

وقتی چنين بادی 7 شب و 8 روز پی در پی و بطور سرکشی بوزد، روشن است که چه به روز مردم می آورد.

آثار قوم عاد

« ندیدی خدا با قوم عاد چه کرد؟ با ساختمان سنگی ستون دار ـــ ستونهائی که مانند آن در هیچ سرزمینی ساخته نشده بود»؟ ( قرآن سوره فجر 6-8 )   


قوم عاد در منطقه ربع الخالی در عربستان زندگی میکرده اند و دارای تمدن بزرگی بوده اند. بنابر توصيفاتی که قرآن از آنها می کند، مردم تنومند و پر هيبت بوده اند، تخته سنگ را جابجا می کرده اند، ابر قدرت بوده اند، ثروتهای حيوانی و دامی و انسانی و کشاورزی برای اولين بار در تاريخ در بين اين قوم جمع شده بوده است. و در معماری شهرسازی و سد سازی نمونه نداشته اند. يکی از موارد منفی آنها اين بوده که ديگران را تحت تسلط خود در می آورده اند و هيچگونه رحمی به آنها نمی کرده اند.شعراء130 : « وَإِذَا بَطَشْتُمْ بطَشْتُمْ جَبَّارِينَ = و وقتی متسلط می شويد به کسی رحمی نمی كنيد  

   


تا اینکه بالاخره در اوائل ده 90 میلادی به کمک ماهواره ابتدا تصویری از منطقه مزبور گرفته شد که شبه رودخانه را نشان میداد. یکی در غرب و دیگری در شرق منطقه. و در مرحله بعدی تصویر از عمق بیشتری گرفتند و دیدند که دوتا رودخانه در آنجا بوده و در دریاچه می ریخته و در کنار دریاچه بقایای شهر پیدا کردند. و همینطور در تصویر قلعه ستوندار دیده شد که از نظر ارتفاع سابقه نداشته است. یعنی همان چیزی که قرآن میگوید.  

 

محققین می گویند که طوفان شنی قوم عاد را نابود کرده است. و قرآن نیز می گوید: « وَأَمَّـا عَـادٌ فَـأُهـْلـِكـُوا بِرِيحٍ صَرْصَرٍ عَـاتـِيـَةٍ =  و امّا عاد با باد سرکشی که از بالا میآمد نابود کرده شدند». (حاقه 6).  


مقايسه كنيد ابعاد دستگاه بيل مكانيكي و اسكلت غول پيكر 

 


بادی که از بالا میآید سرد است و طوفان شن نیز با خود بر میدارد، بنابر این با سرما و شن از بین رفته اند و آنچه قرآن در مورد عاد میگوید درست و دقیق است. هم در مورد نحوه از میان رفتن آنها و هم ساختمان آنها

وجود مخلوقات غول پيكر در اسطوره هاي ملل
خوشبختانه هیچ محقق و باستانشناسی خریدار این دروغ نشد و چندین کتاب در این باره نوشته شد.وجود این مخلوفات در تمام اسطوره های ملل به چشم می خورد و مجسمه ها و کتیبه های بسیاری از آنها وجود دارد. از تاریخ ژاپن گرفته تا اسطوره ی گرشاسب و رستم و از موجودات غول پیکر آمریکای لاتین گرفته تا قوم عاد که در قرآن یادآوری شده اند همگی یک داستان را حکایت می کنند. این اسکلت توسط باستانشناسی به نام سلام الوی اهل ریاض یافت شد و سپس گروههای حفاری کل ناجیه را کندند و این عکس از داخل هلیکوپتری از بالا گرفته شده است           


صحرای ربع الخالی صحرایی بی آب و علف است که هیچ چیز در آن نمی روید و این کاملا با گفته ی قرآن تطابق می کند که قوم عاد توسط صیحه ای آسمانی با به عبارت امروزی تر با بمباران اتمی با حتی بدتر از میان رفتند و بازماندگان قوم که پیامبر حضرت هود را پیروی کردند به جای امنی برده شدند توسط سفینه هایی که مامور بمباران قوم بودند ناپدید شدند.

 

آثار بدست آمده از اكتشافات زيستشناسان در سالهاي اخير

 

 A. 
Present day modern man which averages about 6-feet tall + or - several inches or more. حال انسان عصر مدرن است که میانگین حدود 6 فوت قد بلند + یا -- چند اینچ یا بیشتر. 
B. B. 
15-foot human skeleton found in southeast Turkey in late 1950's in the Euphrates valley during road construction. 15 - اسکلت پا بشر در جنوب شرقی ترکیه در سال 1950 اواخر در بر داشت در دره فرات در طول ساخت و ساز جاده ها است. Many tombs containing giants were uncovered here. مقبره ها حاوی بسیاری از غول های اینجا کشف شد. This pertains to the picture of the giant human femur and myself above. این اشاره را به تصویر عظیم از استخوان ران انسان و بالاتر از خودم. 
C. C. 
Maximinus Thrax Ceaser of Rome 235-238 AD This was an 8' 6" skeleton. Maximinus Thrax Ceaser رم 235-238 AD این 8 '6" اسکلت بود. 
D. D. جالوت بود حدود 9 فوت + یا -- چند اینچ. I Samuel 17:4 late 11th century. من ساموئل 17:4 اواخر قرن 11th. 
E. King Og spoken of in Deuteronomy 3:11 whose iron bedstead was approximately 14-feet by 6-feet wide. E. کینگ هشدارها و گفتاری در سفر تثنیه 3:11 آهن تختخواب که حدود 14 فوت توسط 6 فوت گسترده شد. King Og was at least 12-feet tall, yet some claim up to 18. کینگ هشدارها حداقل 12 فوت قد بلند بود ، با وجود این بعضی ادعا تا 18. 
F. A 19'6" human skeleton found in 1577 AD under an overturned oak tree in the Canton of Lucerne. F. 19'6 "اسکلت انسان در یدلایمخیرات 1577 AD زیر درخت بلوط لغو در کانتون از Lucerne یافت نشد. 
G. 23-foot tall skeleton found in 1456 AD beside a river in Valence, France. G.- 23 پا بلند در اسکلت یدلایمخیرات 1456 AD در کنار رودخانه در ظرفیت ، فرانسه یافت نشد. 
H. A 25' 6 " skeleton found in 1613 AD near the castle of Chaumont in France. This was claimed to be a nearly complete find. H. 25 '6" اسکلت یافت شده در یدلایمخیرات 1613 AD در نزدیکی قلعه از Chaumont در فرانسه. این را پیدا ادعا کرد تقریبا کامل شد. 
I. Almost beyond comprehension or believability was the find of the two separate 36-foot human remains uncovered by Carthaginians somewhere between 200-600 BC I. تقریبا فراتر از درک مطلب شد یا believability یافتن از این دو جدا 36 - Carthaginians توسط بشر پا باقی می ماند جایی میان 200-600 پیش از میلاد کشف شد.

        www.energeticforum.com

در تصويرفوق اسكلت 6 اينچ مربوط به انسان عصر حاضر و اسكلت 36 اينچ مربوط به انسان دوران قوم عاد ميباشد كه اسكلت آن در اكتشافات سال 2004 به درستي شناسائي گردي  

 

    

 

تصاوير واقعي از انسانهاي هم نسل غولها

 درسالهاي 1900 الي 2000 ميلادي

 


 

 


 


انگشتان دست مرد غول پيكر آمريكائي سال 1998



 

 

قوم عادسازندگان اهرام مصر  

 

نظريه باستانشناس مصري سمير عطا

اخيرا يك باستانشناس مصري به نام محمد سمير عطا به دنبال تحقيقات خود و بدست آوردن نتايجي 
مطالبي را ارائه كرده كه سر و صداي حتي هموطنان خود را هم در آورده است
وي با استفاده از عنوان فراعنه مصر دزدان تمدن مصر ، تحقيقي را ارائه داده است مبني براين كه مصريان نمي توانستند سازنده اهرام باشند و شواهدي براين مدعاي خويش ارائه مي كند.
از جمله اينكه: 
1. برخي از اهرام مصر اثري از مصرباستان وفراعنه در خود ندارد اين امر حاكي از آن است كه اهرام را فراعنه مصر كشف مي كرده و به نام خود ثبت مي كنند و مواردي را كه نتوانستند كشف كنند، اثري از فراعنه مصري برآن وجود ندارد.
2. سنگ هاي استفاده شده در اهرام مصر بسيار بزرگ بوده و اگر بخواهيم با محاسبه هم بررسي كنيم مدت بسيار مديدي طول مي كشيده تا هريك از آن ها را بسازند و ساختن آن ها تقريبا در حالت طبيعي غيرممكن مي نمايد. به همين خاطر است كه هنوز هم نحوه ساختن آن ها در هاله اي از ابهام قرار دارد 


 

  
وي معتقداست قبل از مصري ها تمدن ديگري در آن منطقه وجود داشته است كه مربوط به قوم عاد بوده است و شواهدي را ارائه مي كند كه حاكي ازآن است قوم عاد بسيار تنومند و قوي جثه بودند. بنابراين آن ها توانايي ساخت چنين بناهاي قول پيكري را مي توانستند داشته باشند   

برگرفته از :daryan.persiangig.com




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: