عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین تنهاها و آدرس loverose.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1106
:: کل نظرات : 37

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 25
:: بازدید هفته : 29
:: بازدید ماه : 2232
:: بازدید سال : 9760
:: بازدید کلی : 167981

RSS

Powered By
loxblog.Com

روح . چن . جن . ارواح . شیطان . خدا . ترسناک

چهار شنبه 21 آبان 1393 ساعت 21:51 | بازدید : 482 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )
یک نوجوان 13 ساله سوری پس از آنکه تحت شستشوی مغزی تروریست‌ها قرار گرفت اظهار داشت: باید به هر فرد و کشوری که مخالف داعش باشد، حمله کرد و می‌بایست تمام این افراد را سر بُرید.
به گزارش مشرق، در پی افزایش تلفات داعش در درگیری با ارتش عراق و سوریه،‌ این گروه تروریستی برای جبران کمبود نیرو دست به جذب نیرو از کودکان و نوجوانان زده است، کودکان و نوجوانانی که آماده پذیرش بی چون و چرای دستورات فرماندهان این گروه باشند و بتوان از آن‌ها در عملیات انتحاری استفاده کرد.

داعش در مناطق تحت سیطره خود برای کودکان و نوجوانان مجموعه برنامه‌های آموزشی و تفریحی تدارک می‌بیند که ظاهر این برنامه‌ها آموزش مسائل مذهبی است،‌ اما در واقع در کلاس‌های مذهبی داعش تفکرات تکفیری به آنان آموزش داده می‌شود تا زمینه جذب آنان به این گروه تروریستی فراهم گردد.

این گروه تروریستی همچنین با سوءاستفاده از روحیه کودکانه این افراد، مسئولیت‌های کاری به آنان محول می‌کند تا آنان برای اثبات مردانگی خود به مافوق داعشی‌شان، از جان و دل به فعالیت‌های سنگین بپردازند.

نوجوان 13 ساله:باید تمام مخالفان داعش را سر بُرید

«ابوحطاب» سیزده ساله، ازجمله افراد کم سن و سالی است که به دنبال پیوستن به داعش است. این نوجوان سوری سال گذشته در کلاس‌های مذهبی داعش شرکت کرد و آموزه‌های وهابیت به وی تزریق شد، بطوریکه شرکت در این کلاس‌ها ابوحطاب را بسیار مشتاق عضویت در داعش کرد.

این نوجوان سوری هم‌اکنون در ترکیه زندگی می‌کند و روزهایش را با دنبال کردن سایت‌های اینترنتی و مشاهده ویدیوهای ذبح مردم توسط داعش می‌گذراند. وی از طریق فیس‌بوک با عناصر داعش در ارتباط بوده و صحبت می‌کند، آنان نیز در مقابل برای ابوحطاب عکس و اخبار ارسال می‌نمایند.

به گفته وی، در هفته‌های آینده برای پیوستن به داعش به رقه سفر خواهد کرد تا به عنوان سربازی در خدمت اسلام(!) باشد. این نوجوان سوری، دلیل علاقه‌اش به داعش را تطبیق شریعت توسط آنها بیان می‌کند و کاملاً آثار شستشوی مغری در وی مشاهده می‌گردد.

ابوحطاب درباره اقدامات داعش می‌گوید:‌ داعش را دوست دارم، چون کفار و مسلمانانی که مرتد شده‌اند را می‌کشد. کسانی که توسط داعش به قتل می‌رسند،‌ مزدور آمریکا هستند و باید سر آنها را بُرید(!).

این نوجوان سیزده ساله درباره دلیل لذت نبردنش از تفریح‌های معمول را اینگونه توضیح می‌دهد:‌ من دوست ندارم که با دوستانم برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت به مکان‌های خاصی بروم، خداوند ما را برای جمع‌آوری توشه آخرت و بهشتی شدن به جهاد(!) امر کرده است.

وی در این باره می‌افزاید: پیش از شناخت داعش به تفرجگاه‌ها و یا ساحل دریا می‌رفتم، اما بعدها فهمیدم که اشتباه می‌کردم و اکنون راه انسان‌های صالح را در پیش گرفته‌ام که انشاءالله با حضور در میان مجاهدان داعش، وظیفه خود را تکمیل خواهم کرد.

به عقیده ابوحطاب، باید به هر فرد و کشوری که مخالف داعش باشد، حمله کرد و می‌بایست تمام این افراد را سر بُرید. او حاضر است در حمله به هر جایی که فرماندهان داعش صلاح می‌داند، ‌شرکت کند.

نوجوان 13 ساله:باید تمام مخالفان داعش را سر بُرید

به گزارش ابنا، داعش از این نوجوانان تنها برای شرکت در جنگ بهره نبرده است و از آنها حتی برای عملیات انتحاری نیز بهره می‌برد.

آخرین نوجوانی که پیوستنش به داعش رسانه‌ای شد، «فهد الهاجری» نام داشت. وی نوجوانی 16 ساله بود که تحصیلات در عربستان را رها کرد و پس از ارتباط اینترنتی با عناصر داعش، به سوریه عزیمت کرده و به این گروه تروریستی پیوست.

الهاجری سرانجام پس از شرکت در عملیات متعدد داعش در سوریه،‌ با انجام عملیات انتحاری در حومه ایستگاه گازی "شاعر" واقع در استان حمص به هلاکت رسید.

سوء استفاده داعش از کودکان و نوجوانان سبب نگرانی بسیاری کارشناسان در خصوص آینده سوریه شده است،‌ آنها معتقدند که دخالت دادن کودکان و نوجوانان در جنگ سبب تغییر روحیه نسل آینده سوریه و گسترش خشونت در بین آنان می‌شود.

نوجوان 13 ساله:باید تمام مخالفان داعش را سر بُرید
نوجوان 13 ساله:باید تمام مخالفان داعش را سر بُرید
نوجوان 13 ساله:باید تمام مخالفان داعش را سر بُرید
نوجوان 13 ساله:باید تمام مخالفان داعش را سر بُرید
نوجوان 13 ساله:باید تمام مخالفان داعش را سر بُرید
 
منبع: ابنا



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: